Retourneren

Ben je toch niet helemaal blij met jouw online bestelling? Binnen 14 dagen na levering kun je jouw aankoop ontbinden (zichttermijn), je hoeft hiervoor geen reden op te geven. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:

  • Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking;
  • Het product is ongebruikt en ongemonteerd;
  • Het product is niet speciaal voor jou aangepast;
  • Het product is geen hygiënisch product (bijvoorbeeld hoofdkussen, dekbed of matras).

Retour sturen

Nadat je het product in ontvangst hebt genomen, heb je de verplichting om zorgvuldig om te gaan met de producten en de verpakking hiervan. Indien je gebruik wil maken van het recht van ontbinding van jouw aankoop, binnen de bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst, dien je het product – na overleg met ons en conform de verstrekte instructies – met alle leverde toebehoren aan ons retour te zenden. Is het niet mogelijk de bestelling zelf te retourneren? Laat het ons weten, we geven dan onze transporteur de opdracht het product te komen ophalen. Kosten voor het terugzenden van het product, zoals portkosten of kosten van ander vervoer dan per post, komen voor eigen rekening.

De toestand van het teruggezonden product moet overeenkomen met hetgeen gebruikelijk is voor normaal gebruik en het product moet nog voorzien zijn van eventuele originele labels. Indien het product is verslechterd, bijvoorbeeld door uitgebreid gebruik, behouden we het recht hiervoor een schadevergoeding te eisen.

Is jouw online bestelling geleverd door PostNL? Dan kun je het zelf terugsturen, dit werkt als volgt:

  1. Meld je retour aan via de mail klantenservice@bedderie.nl;
  2. Vul het retourformulier in, bijgevoegd bij je bestelling. Ben je deze kwijt? Download hem hier;
  3. Doe het retourformulier bij het pakket in en stuur deze naar Bedderie.nl;
  4. Nadat we de artikelen in ontvangst hebben genomen, ontvang je een mail;
  5. Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen retour op jouw rekening gestort.